piątek, 17 lipca 2015

Początek

Sama nie wiem dlaczego to pisze?!?!?!?
Może ciężko poradzić mi sobie ze samą sobą?? Nie wiem czasami dokąd uciec i czy w ogóle uciekać!! 

To może zaczne od początku


Moje zycie tak jak pewnie życie wiekszości Was było zwyczajne, może nawet troche nudne. W końcu pojawił się on. Był przystojny, bardzo popularny. Większość dziewczyn dała by wszystko by znaleźć sie obok niego......

Wybrał mnie!!! Ten cudowny mężczyzna wybrał mnie!!! Dwa miesiące szczęścia i zamieszkaliśmy razem. Po roku byłam jego żoną a 3 miesiące póżniej pojawiło sie nasze pierwsze dziecko. Byłam szczęśliwa!!!!

Mimo ogromnych zniszczeń jakich dokonała ciąża na moim ciele byłam szczęśliwa, że jestem mamą, że mam wspaniałego synka za którego oddała bym życie. Niestety życie oddała bym tylko ja.....

Tatuś zapomniał, że ma dziecko. Zaczął znikać z domu zasłaniać sie pracą. Pojawił się alkohol!!! Coraz więcej alkoholu i awantury. Dlaczego????
Co takiego robie nie tam?? Jestem dobrą żoną, dobrą mamą. Wiec gdzie on widzi problem???
To bolało!!! Nie tyle fizycznie co psychicznie!! Mój mąż mnie uderzył. Nie usłyszałam nawet przepraszam. 



Właśnie obudził się mój mały synek wiec muszę uciekać, ale jeszcze wróce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz